imthewolf

Direktlänk till inlägg 16 april 2014

Går i släkten...

Av Hanna Jacobson - 16 april 2014 01:31

Jag tänkte inte på det först men jag har komit på massor av saker som är väldigt konstigt om mig själv.

-Kraftdjur=varg

-föddes under full månen

-15årsdag = full måne

-Kan inte sova under full månen är såååå pigg och det går i släkten

Klockan är typ 5 över halv 2 och jag är lika pigg som när jag vaknade i går morse.

Ibland önska jag att jag fick sova #sadface   

Aja! Jag överlever! Precis som vargen!

Han en glad påsk alla varg älskare  

Någon kanska har lust att yla under månen med mig :9

Just ja! Jag får inte glömma det viktigtaste Idag är det min underbara store brors födelsedag.

Jag vet att han brukar tycka att jag är pinsam och kanske till och med konstigt men jg vet att han älskar mig i alla fall och jag älskar honom också.. Inget kan ändra på hur mycket jag älskar honom. Jag minns hur han brukade följa mig till bussen på morrnarna när jag var mindre. Jag minns att vi brukade bråka. Jag vet minns när jag bet honom i näsan.. Men jag älskar honom med hela mitt hjärta för han är min hjälte! Han vet intte om vilken förebild han är för mig.. hur mycket jag ser upp på honom. Jag vet också att när jag har problem så blir han ledsen och arg men han vissar det inte.. Jag kommer i håg för året då min föräldrar bråkade så fanns han där och jag och vår lillebror sov hos min syster och sedan hemma hos min storebror och han tog med oss och gick sedan kom vi tillbaks till hans lägenhet och kollade på film och han gjorde verkligen allt för att jag och vår lillebror skulle vara glad.. Och jag är så tacksam över det.. Till och med att bara skriva det här får mig att gråta. Jag älskar dig min kära store bror och grattis på 21 årdagen      

kramar din lite udda lillasyster <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Jacobson - 14 april 2014 16:30

Det är dagar som den här som får mig att vilja ha en päls! Det är såååå kallt ute! Aja hhoppas det blir bättre väder nästa vecka! Alla som läser detta kom ihåg att det är en full rosa måne i morgon! Alla med vargen som kraftdjur kan bete sig konsti...

Av Hanna Jacobson - 13 april 2014 23:15

Satt häromdan och kollade igenom min bilder i min dator och så sedan blider på när jag var på djurpark och så vargar. Jag kommer ihåg att jag blev helt förtrrollad över det mangifika djur som först bara låg och tog det lugnt och sedan  när vi gick fö...

Av Hanna Jacobson - 29 mars 2014 15:49


Hej! Jag heter Hanna, är 15 år och bor en bit utan för Örebro. Jag har skapat den här bloggen för att jag vill vissa folk att vargar är inte så dumma djur. Edna sen jag var liten har jag varit helt tagen av vargar och det är inget jag kan rå för. För...

Presentation

In kan utrota vargen från världen men ni kan aldrig utrota den från mig!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards